Monday, April 15, 2013

Program Bina Ukhuwah

(BERGAMBAR KENANG-KENANGAN)

Alhamdulillah, Pada 11 April 2013. Pengurusan Maahad Tahfiz bersetuju untuk mengadakan Program Bina Ukhuwah di Titi Hayun, Yan Kedah. Dengan 50 orang pelajar, 9 orang guru dan 1 Kakitangan Sokongan terlibat dalam menjayakan program tersebut.



(REHAT SEKETIKA)

Pelajar berkumpul pada jam 8.00 pagi. Taklimat telah diberikan dan pelajar memulakan perjalanan sambil di pantau oleh 2 orang guru. Jarak perjalanan ke titi hayun 7 KM. Di atas satu latihan tarbiyah, pelajar berjalan kaki ke sana.

(HAFAZ AL-QURAN)

Setibanya di sana, Pelajar memulakan Hafazan al-quran di kawasan yang tenang. Kemudian mandi manda sepuasnya. Acara Sukaneka bersama guru turut dibuat. Alhamdulillah suasana yang ceria telah diwujudkan pada hari tersebut.

(US. ADAM)

(TUAN RIZAL)

Jazakallu khairan jaza' di ucapkan kepada Pengarah Program Al-Fadhil Us. Megat Saiful Adam B. Hazimi atas kesungguhan dalam merencanakan Program. Tidak lupa juga kepada semua yang terlibat. Terima kasih ini dipanjangkan kepada Tuan Rizal atas kesudian membantu.

 
(SOLAT ZOHOR)

 
(SUKANEKA)

(BAKAR AYAM)

MUDAH-MUDAHAN PROGRAM YANG DIADAKAN DAPAT MEMBERIKAN YANG TERBAIK BUAT ANAK-ANAK PELAJAR. MOGA KITA SEMUA BERADA DALAM KEBAIKAN. SEGALA SUMBANGAN ANDA SANGAT-SANGAT DIHARAPKAN. MEMBANTULAH DARI SEGI APA-PUN, INSYAALLAH KAMI MENERIMANYA...



No comments:

Post a Comment